Information om PC hardware
find
sidste nyt søg arkiv forum statistik om os
Emner
Andet (49)
Bundkort (83)
Emulator (38)
Grafikkort (275)
Harddisk (19)
Køling (18)
Processorer (128)
RAM (25)
Software (84)

Links
Drivere
Emulator
Hardware
Spil
Download

Kommentarer
Lukning af HardwareTidende (stand-by på ubestemt tid) (341)
(2004-11-30 23:59:59)

Half-Life 2 - årets spil 2004 (100)
(2004-11-30 23:58:49)

Specifikationer på ATi Radeon R480 (Radeon X850) (39)
(2004-11-30 23:15:03)

Betydning af ramtimings, FSB og taktfrekvenser (64)
(2004-11-30 22:54:53)

The Elder Scrolls IV: Oblivion - tidlige billeder fra fortsættelsen til Morrowind (33)
(2004-11-30 22:51:58)

Hovedtelefoner med surround sound - introduktion og test (221)
(2004-11-30 21:03:22)

Test af 45 cpukølere til Athlon XP (socket A/462) (56)
(2004-11-30 20:33:15)

Bundkort til Athlon 64 - ATi Radeon Xpress 200 mod Nvidia nForce4 Ultra og VIA K8T800 Pro (21)
(2004-11-30 19:38:15)

Omfattende test af Athlon 64 cpu'er til socket 939 (120)
(2004-11-30 19:30:02)

Test af 5 bundkort til socket 939 (nForce3 Ultra mod K8T800 Pro) (90)
(2004-11-30 19:23:37)

DOOM3 på GeForce3 (15)
(2004-11-30 17:38:17)

Maj 2000 grafikkort-test (2)
(2004-11-30 15:23:46)

Guide til LCD-skærme (fladskærme) (290)
(2004-11-30 00:46:39)

Støjmålinger på 6 mellemklasse og high-end grafikkort (54)
(2004-11-30 00:01:19)

Test af stort antal grafikkort i 1600x1200 (juni 2004) (76)
(2004-11-29 18:35:19)

Ekstrem ydelse med grafikkort - første resultater med Nvidia SLI (95)
(2004-11-29 15:36:13)

Athlon 64 4000+ og Athlon 64 FX-55 mod Intels hurtigste cpu'er (56)
(2004-11-28 15:10:20)

Drivere til ATi grafikkort - Catalyst 4,8 mod 4,7 (44)
(2004-11-27 00:37:49)

Test af 12 forskellige bundkort med i925X eller i915 chipsæt - hvilke er bedst? (28)
(2004-11-25 22:22:53)

Test af ydelse i Half-life 2: High-end grafikkort og cpu'er (79)
(2004-11-25 22:21:44)


Syberia - fremragende eventyrspil til PC
Software af Webmaster mandag den 08 juli 2002 kl. 23:02 [ Software ]
Ægte eventyrspil udkommer i stadig mindre grad til PC, hvilket gør eventyrspillet Syberia fra Microids til en sjældenhed. Personer, der savner en spildybde hinsides, hvad nyere 3D-aktionspil tilbyder (mange aktuelle 3D-aktionspil har vel en historiemæssige dybde, der generelt leder tankerne hen på vandstanden i spædbørnsbassinerne i diverse svømmehaller, red.), så vil Syberia næppe skuffe. Endvidere er gåderne i Syberia ganske logiske til forskel fra f.eks. Escape fra Monkey Island og grafikken er fremragende. Syberia kan naturligvis ej anbefales til utålmodige sjæle, der foretrækker, at spil kan gennemføres via en stor portion rygmarvsreflekser krydret med minimal hjerneaktivitet, men derimod til personer, som ikke generes af grublerier og omfattende problemløsning.

INTRODUKTION OG BAGGRUNDSHISTORIE

I Syberia spiller du en ung advokat ved navn Kate Walker. Du arbejder for et større advokatfirma og skal varetage indkøb af et mindre legetøjsfirma i de franske alper, nærmere betegnet byen Valadilene. Det viser sig dog, at denne "legetøjsfabrik" producerede særlige finmekaniske konstruktioner, der kan minde om super-finmekanikkens ækvivalent til robotter, men som hotelindehaveren her pointerer, så hedder disse finmekaniske konstruktioner "automatoner" og ikke robotter:



Desværre viser det sig, at indehaveren af automaton-fabrikken Anna Voralberg netop er død, hvilket vanskeliggør købet af fabrikken, da det hurtigt oplyses, at hendes bror Hans stadig er i live. Det viser sig, at Hans Voralberg blev mentalt forandret efter en ulykke i barndomsårene (Hans beskrives ved at udvise autistiske træk efter ulykken), men dog stadig besad stor genialitet mht. konstruktion af automatoner. Hans ønskede dog til sin faders store sorg at forlade byen Valadilene som 18-årig, og vendte aldrig tilbage. Senere viser det sig dog, at Hans konstant har forsynet storesøsteren Anna med arbejdstegninger, således at Hans har stået for design og udvikling af automatoner gennem mange år- dog uden at have vist sig på fabrikken. Eftersom Hans er arving til fabrikken efter Anna's død, bliver det din opgave at finde frem til Hans og afslutte købet af fabrikken. Og denne søgen fører dig vidt omkring, her endnu et billede fra byen Valadilene:


Grafikken er prærenderet, mens alle figurer mm. er i 3D. Takket være kantudglatning harmonerer 3D-spilfigurer fremragende med diverse statiske baggrunde, vandet er dog animeret

Ulykken i Hans' barndomsår opstod, da han og søsteren Anna fandt en hemmelig hule, som bar spor af hulemalerier, specielt malerier af forhistoriske mammutter. I selve hulen fandtes en speciel mammut-figur lavet af forhistoriske mennesker, som lå på en forhøjning. I et forsøg på at få fat i denne figur mistede Hans fodfæstet og faldt flere meter ned. Dette resulterede i, at Hans lå i koma i flere dage, og var personligt forandret efter opvågning. Derefter var Hans meget optaget af mammutter, dvs. fundet i den forhistoriske hule, og ifølge diverse forlydender ønskede Hans at følge spor fra de forhistoriske mennesker, da han forlod Valadilene.


Jagten på Hans Voralberg leder dig på omfattende oplevelser - her på vej mod hule dekoreret med forhistoriske malerier

De sidste automatoner, som Hans ønskede konstrueret, omhandlede et specielt lokomotiv og en den hidtil mest avancerede automaton, Oscar XZ2000 (specialdesignet til at være tog-ingeniør og -fører). Toget findes på den ellers nedlagte Valadilene station, og Oscar sammensætter du på fabrikken, hvorefter eftersøgning af Hans rigtig kan begynde:


Her et billede af automatonen Oscar, som besidder fremragende kunstig intelligens - langt bedre en aktuelle robotter (så lidt fantasi er bestemt involveret i Syberia)

Oscar varetager lokomotivkørslen og besidder glimrende samtaleevner, dvs. så gode, som man nu engang oplevede dem hos robotter i tidlige science fiction film. Lokomotivet drives af en avanceret fjedermekanisme, som minder om mekanismen i et ur, der trækkes op. Det betyder, at lokomotivet går i stå og flere gange stal trækkes op. Dog ser det ud til, at lokomotivets mekanisme optrækkes præcist til at kunne muliggøre rejser over nøje afstemte distancer. Det er således næppe en tilfældighed, at første togrejse afsluttes præcist i universitetsbyen Barrockstadt:


Ankomsthallen i Barrockstadt er et gigantisk drivhus, hvor mange eksotiske fugle flyver omkring...

Universitetet i Barrockstadt er meget surrealistisk udført, og har en omfattende palæontologisk samling, f.eks af mammutter:


Hans Voralbergs fascination af mammutter har ledt ham til Barrockstadt i tidlige leveår, og her finder du endnu mere information om Hans

Specielt de tre rektorer på universitetet er glimrende udført, og sidder konstant og diskuterer med hinanden. Sådan ser de ud, og nedenstående billede eksemplificerer også humoren i spillet:


Her er rektorernes vurdering af Hans Voralberg...

Ved diverse samtaler, specielt en professor i palæontologi, finder du ud af, at den mammut-figur, som Hans fandt i sin barndom, var lavet af et forhistorisk folk (Youkol) udvandret fra Sibirien (eng.: Siberia). Professoren fortæller senere, at folkeslaget Youkol har nulevende efterkommere i Siberien, som stadig indleverer elfenben mm. fra indefrosne forhistoriske mammutter i Siberiens indlandsis. Specielle rygter fortæller dog, at Youkol-folket findes på en hemmelig uopdaget ø i Siberien, som hedder Syberia, hvor rygterne endvidere beretter, at nulevende mammutter eksisterer. Dette tror professoren dog ikke på, men alt tyder på, at rejsen for at finde Hans Voralberg fortsætter mod Rusland og Siberien...


En professor i palæontologi er dig til stor støtte - her er et par livserfaringer...

Nu kunne vi naturligvis fortsætte gennemgangen af historien, men dette vil dog blot ødelægge det meste for entusiaster af denne genre og dette spil, så vi stopper her, men vi kan dog lige vise et sidste billede fra Komkolzgrad:


Den gigantiske russiske statue med seglet er et bevægelig element og falder via kantudglatning helt sammen med de prærenderede omgivelser, såsom toget


HARDWAREKRAV

Takket være de prærenderede billeder kræves ikke meget af en PC for optimal afvikling af spillet. Ifølge spillets producenter gælder:

MINIMALE SYSTEMKRAV
CPU: Intel Pentium II 350 MHz
GRAFIKKORT: Direct3D kompatibelt med 16 MB ram
RAM 64 MB
CD-DREV: 16X CD-Rom
LYDKORT: DirectSound kompatibelt

ANBEFALET HARDWARE
CPU: Intel Pentium III 500 MHz
GRAFIKKORT: Direct3D kompatibelt med 32 MB ram
RAM: 128 MB RAM
CD-DREV: 24X CD-Rom

Så de fleste burde kunne være med. Her er et billede af samtlige indstillingsmuligheder i spillet:


Spillet anvender altid 800x600-opløsning, men spilfigurerer kan renderes med 16- eller 32-bit farver samt kantudglatning (anti-aliasing)

Sammenlignet med andre eventyrspil, såsom Escape from Monkey Island og The Longest Journey, er Syberia i højere opløsning og tilbyder kantudglatning. Endvidere er de prærenderede baggrunde nok de flotteste, som hidtil er set i et eventyrspil, se f.eks. grafikken her:


De prærenderede baggrunde er af fremragende kvalitet og er næppe set bedre i andre eventyrspil

Vi fortsætter frem mod det grønne bord:

SAMLET VURDERING

GRAFIK - 85% (9-tal). Syberia imponerer med de hidtil flotteste prærenderede baggrundsbilleder i et eventyrspil. Prærenderede baggrundsbilleder er dog lidt et minus, og havde grafikken været i samme pragt i realtime, havde vi naturligvis givet karakteren 13 med pil op. Men der løber nok lidt vand i åen, før PC'ere kan håndtere så mange polygoner i realtime - selv Doom3 vil være langt bagefter på dette punkt. Så prærenderede baggrunde må vi vel leve med lidt endnu og tilbyder dog også glimrende grafik og atmosfære. Flere steder er der sparet på spilfigurer og 3D-effekter så som fugle mm., men alligevel imponerer Syberia meget med baggrundsgrafik og glimrende animering af spilfigurer.

TEKNISK UDFØRSEL - 80% (8-tal). Syberia indeholder stort set ingen fejl, men kræver ej heller meget af din PC. Så her vil der næppe være fordele for ejere af high-end cpu'er og grafikkort - spillet vil nemlig kunne afvikles lige så fint på low-end PC'ere. Animeringen af 3D-spilfigurer afvikles flydende på P3 550 MHz, så alle opgraderingspengene er spildt på dette spil.

LYD = 90% (10-tal). Lyden er glimrende flere steder, især i det gigantiske drivhus i Barrockstadt, hvor man virkelig føler sig hensat til tropisk skov. Endvidere taler alle spilfigurer, som du kommunikerer med. Flere spilfigurer er ganske godt lavet mht. valg af stemmer, eksempelvis rektorerne i Barrockstadt.

STYRING = 90% (10-tal). Styringen er ganske simpel. Med et museklik aktiveres inventory ligesom i Morrowind, mens den anden museknap styrer dine handlinger. Spillet er meget nemt at gå til, og styringen fungerer upåklageligt. Museikonet er normalt en ellipse, se også ovenstående billeder, som lyser op, hvis du markerer mulige udgange, men forvandles til et værktøj eller forstørrelsesglas, hvis det er muligt at påvirke eller undersøge objekter.

GAMEPLAY = 90% (10-tal). Syberia er først og fremmest et spil fra den gamle skole, dvs. et klassisk eventyrspil. Der er dog desværre ikke tale om et spil af samme kaliber som Space Quest 1-3, King Quest 1-4, FutureWars mm., men derimod et fremragende eventyrspil, som nok skal fænge de fleste tilhængere af denne spilgenre. En stor fordel er, at dette spil tilbyder logiske gåder fremfor, hvad har karakteriseret spil som Escape from Monkey Island fra Lucas Arts (i dette spil er man vel indlægningsklar på en lukket psykiatrisk afdeling, hvis man opfatter gåderne som logiske, red.). Endvidere er Syberia et relativt alvorligt spil og undgår således den krampagtige form på humor (eller mangel på samme), der har karakteriseret Escape from Monkey Island samt flere titler fra Lucas Arts. Selv om historien i Syberia bestemt er fantastisk, så er den dog væsentlig mere "nede på jorden" end f.eks. The Longest Journey. Sværhedsgraden er specielt takket være de logiske gåder også glimrende i Syberia og noget nemmere end i The Longest Journey mm. Syberia er derfor ikke et meget frustrerende og svært spil, hvilket burde tiltale mange. Gamesdomain nåede nogenlunde samme konklusion:

"All in all, Syberia may be the perfect title for an adventure gaming traditionalist. The setting is rich, the characters are captivating, the interface is clean and easy to use, and the puzzles are just obtuse enough to be challenging, not frustrating. But at the same time, there isn't anything new here to interest newbies and those tired of adventure games. Because of that, it's impossible to recommend the game to everyone. Still, if you've got a soft spot for old-fashioned adventures, there isn't a better game to be found."
http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/jun02/syberia_rev.html

Spillet er dog relativt kort, så det anbefales ikke at finde hjælp f.eks. på internettet, hvis du sidder fast i spillet. Uden hjælp burde Syberia tage mange timer at gennemføre og kan bestemt anbefales til alle, som holder af en god historie og hjernegymnastik.

Syberia blev testet på følgende PC:

CPU: AMD Athlon 2100++ (1750/140 MHz - oc Athlon XP 2000+)
BUNDKORT: ASUS A7V266-E Raid (VIA KT266A)
GRAFIKKORT: ASUS V8200 Deluxe GeForce3 220/487 MHz (oc 200/460) med Nvidia Detonatordriver 29.42 (WHQL)
RAM: 512MB SAMSUNG PC2700 (bios 2-2-2-5-1, hurtigste indstillinger)
LYDKORT: CREATIVE LABS SoundBlaster Audigy Player (WHQL driver)
STYRESYSTEM: Windows98

Alle grafiske detaljer blev aktiveret i på højeste niveau, dvs. kantudglatning og 32-bit farver. Ingen tegn på ustabilitet blev observeret med Detonatordriver 29.42 (dvs. ingen crash til Windows desktop). Estimeret billedrate 60 per sekund i 800x600x32.



Baumspieler skrev mandag den 08 juli 2002 kl. 23:25: [ svar | nyeste ]
God anmeldelse!! thumbs up


Rune skrev mandag den 08 juli 2002 kl. 23:44: [ svar | nyeste ]
Tak, tak - artiklen er nok bedre nu, end da du læste den, vi havde glemt næsten 50% af den :-)


80.62.18.164 skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 02:44: [ svar | nyeste ]
Det ser da spændende ud.


hartm9nn skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 02:45: [ svar | nyeste ]
ja, rigtigt god anmeldelse - kunne da godt være, at man skulle få fat i det spil ...


80.199.116.153 skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 05:46: [ svar | nyeste ]
Go' mor'n, er spillet lige udkommet eller hvad?


d!zp0Zed skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 09:56: [ svar | nyeste ]
hmmm ! Fedt :-(


d!zp0Zed skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 10:12: [ svar | nyeste ]
[svar fra slettet kommentar flyttet hertil, webmaster]

Nu er jeg ikke selv den store eventyr-freak, men hold da kæft nogle screenshots. Det billede I har smidt med med vandet på, ser virkelig fedt ud. Er næsten også på tide at der kommer et spil med fed grafik, som ikke bare er en ny udgave af Diablo. :-)



80.199.116.153 skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 10:16: [ svar | nyeste ]
lol, og så fylder spillet over 1300 MB


Rune skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 10:35: [ svar | nyeste ]
Her er endnu et review af Syberia:

http://www.earthv.com/articles.asp?ArticleID=524

vi napper lige et uddrag fra reviewet: "Syberia is a triumph in the true sense of the word. It is a carefully crafted saga that will take you through four different eras of the past and culminate in a profoundly moving finale. Most importantly, it is a game that has a "soul". So should you buy Syberia? If you like adventure games, then definitely yes. Although it will probably take you only a couple of days to finish the game, its visual beauty is certainly worth the price."


Rune skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 10:38: [ svar | nyeste ]
Spilbar demo af Syberia kan downloades her:

http://www.syberia.info/



195.215.171.49 skrev tirsdag den 09 juli 2002 kl. 22:50: [ svar | nyeste ]
Hmm. Demoen fylder 106 Mb, og det tager ca. ½ time at gennemføre. Grafikken er meget god, men grundet den MEGET korte introduktion til spillet vil jeg ikke gå ud og købe det. PS. Det er en god ide at brug spillets egen uninstaller som findet i Syberia mappen.


Christian Andersen skrev onsdag den 10 juli 2002 kl. 00:12: [ svar | nyeste ]
Flot anmeldelse, keep up the good work!

: )



80.62.18.164 skrev onsdag den 10 juli 2002 kl. 22:11: [ svar | nyeste ]
He sådan nogle spil med prerenderet bagrunde,man behøver ikke være bange for at få lave framerates.


62.243.61.249 skrev torsdag den 11 juli 2002 kl. 23:25: [ svar | nyeste ]
Har lige spillet demoen - det spil skal jeg ha' fat i hurtigst muligt! er det udkommet her i Danmark?


195.41.138.83 skrev fredag den 12 juli 2002 kl. 12:21: [ svar | nyeste ]
Er spillet udkommet i Danmark eller hvad????


J.Mohr skrev fredag den 12 juli 2002 kl. 19:53: [ svar | nyeste ]
Det lader til at en super nisse lige kom forbi og til spammede artiklen.
suk...
Alle kommentar er slettet, og vedkommende har nu ingen ytringsfrihed på sitet.



62.243.61.249 skrev fredag den 12 juli 2002 kl. 21:32: [ svar | nyeste ]
øhm... er der ingen der ved om det er udkommet i danmark?


80.62.18.164 skrev lørdag den 13 juli 2002 kl. 02:53: [ svar | nyeste ]
Jeg kan da stadig skrive/spørge om ting. Ok Det var bare en plat vittighed jeg kom med men det kunne i jo ikke se det sjove i.


80.62.17.225 skrev lørdag den 13 juli 2002 kl. 18:11: [ svar | nyeste ]
Har set et sted, at spillet skulle udkomme i September, er det rigitigt?


Rune skrev lørdag den 13 juli 2002 kl. 18:51: [ svar | nyeste ]
Spillet burde være ude, vi har dog testet en kanadisk beta-version, men allerede nu burde spillet kunne købes i England for ca. kr. 300,00 + fragt:

http://www.gamer.uk.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=pcgames2373&type=store


Co skrev søndag den 14 juli 2002 kl. 10:03: [ svar | nyeste ]
Jeg har Syberia nu, men det ser ud til at det er umuligt at save et spil i fuld versionen


62.243.61.249 skrev søndag den 14 juli 2002 kl. 11:17: [ svar | nyeste ]
du kan godt save, man skal bare rode lidt ved spillet først. Prøv at tjekke den officielle side's forum, der står vist noget om det. (www.syberia.info)


Co skrev søndag den 14 juli 2002 kl. 18:40: [ svar | nyeste ]
Hmm, synes ellers ikke der sker meget når man trykker på "English"


62.243.61.249 skrev onsdag den 17 juli 2002 kl. 19:09: [ svar | nyeste ]
du skal jo også lige vælge om du vil have baggrundmusik eller ej...


Nikolaj skrev onsdag den 11 september 2002 kl. 10:46: [ svar | nyeste ]
Ifølge Electronics Boutique skulle spillet kunne købes fra engang i næste uge i deres butikker. Ihvertfald i deres butikker på frederiksberg som henter spillet hjem fra Sverige!!


80.63.95.117 skrev søndag den 06 oktober 2002 kl. 15:09: [ svar | nyeste ]
Syberia kan købes online hos os.
Gamemail.dk ca. 328,- kr.

http://www.gamemail.dk/index.asp?pcode=11386



Kristian Espensen skrev søndag den 06 oktober 2002 kl. 16:01: [ svar | nyeste ]
Eller spar 50 kroner og køb det hos konkurrenten. Jeg nævner ingen navne, men se selv på spilpiser.dk BTW er det IMO ikke det rigtige sted at reklamere. Det er jo netop det der tanken bag dette fremragende ukommercielle site.


Rune skrev søndag den 06 oktober 2002 kl. 23:33: [ svar | nyeste ]
Derudover kan nævnes, at Gamemail.dk, uden at nævne HardwareTidende.dk som kilde, skamløst har tilladt sig at kopiere vores Syberia-anmeldelse:

http://www.gamemail.dk/inc_prod.asp?PCode=11386

Vi har gjort Gamemail.dk opmærksom på dette, så må vi se, hvorledes denne virksomhed reagerer...


80.199.162.102 skrev tirsdag den 05 november 2002 kl. 14:51: [ svar | nyeste ]
Har nigen oplevet problemer i spillet.... Mit stopper når flodprammen skal trække toget ud af stationen....

håber på information..

Lars



Rune skrev tirsdag den 05 november 2002 kl. 19:25: [ svar | nyeste ]
Jeg har gennemført spillet uden de mindste problemer med Detonator 30.82, prøv at henvende dig til http://www.syberia.info/ - måske du kan kontakte producenten, finde en patch eller søge hjælp i egnet forum.


80.199.162.102 skrev onsdag den 06 november 2002 kl. 08:33: [ svar | nyeste ]
Hej igen

Jeg har ikke på nogen måde kunne løse mit problem med at spillet stopper. Lige inden at prammen skal trække toget ud, spørger man manneskerne på prammen om hjælp. herefter kommer en vidoesekvens - tror jeg - for mit spil stopper lige inden denne.... Kan nogen hjælpe mig med et "gemt spil" lige efter dette....

På forhånd tak.

ps: Jeg har været på www.syberia.info flere gange, hvilket ikke - indtil videre - har givet mig hjælp...

Lars



0xc3f9b107.bynxr1.ras.tele.dk skrev lørdag den 14 december 2002 kl. 20:13: [ svar | nyeste ]
Hvordan tænder man lyset i mine gangen ved Komkolzgrad. hilsen hans V



Rune skrev onsdag den 03 september 2003 kl. 12:46: [ svar | nyeste ]
Det ser ud til, at fortsættelsen til Syberia er blevet forsinket til første kvartal af 2004:

http://www.gamershell.com/news_BSyberia2Bdelayed.shtml

Dog kan nævnes, at tilhængere af ægte eventyrspil ikke bør gå glip af spillet "Runaway - A Road Adventure", som er udkommet på engelsk (vi har blot ikke vurderet dette spil til 90%, men 85%, derfor har vi ikke bragt anmeldelse her på sitet).


Rune skrev mandag den 01 marts 2004 kl. 21:09: [ svar | nyeste ]
En spilbar demo(nstration) af "Syberia II", dvs. fortsættelsen af "Syberia", der reelt kun var et halvt spil, er netop udkommet og kan hentes her:

http://syberia2-game.com/syberia2/english/downloadCenter/demos/demos.asp


Rune skrev onsdag den 03 marts 2004 kl. 13:20: [ svar | nyeste ]
Så er Syberia II blevet færdigudviklet og kan købes den 24. marts:

http://www.gamespot.com/pc/adventure/syberia2/news_6090471.html

Eftersom Syberia II ser ud til at være en direkte fortsættelse af Syberia, så vil der næppe udkomme anmeldelse af Syberia II her på sitet (dvs. udover ovenstående anmeldelse af Syberia - evt. kan vi skrive en kortfattet kommentar om Syberia II senere).


Rune skrev fredag den 16 april 2004 kl. 00:22: [ svar | nyeste ]
Syberia 2 er nu udkommet, men vi bringer ingen anmeldelse af dette spil. Det skyldes, at vi ser Syberia 1 og 2 som en helhed, hvorfor ovenstående anmeldelse generelt også gælder for 2'eren. Dvs., at vi klart anbefaler, at man gennemfører Syberia 1 før 2'eren. Og har man gennemført 1'eren, så kan man evt. prøve en spilbar demo af 2'eren her:

http://syberia2-game.com/syberia2/english/downloadCenter/demos/demos.asp

Er man interesseret i anmeldelser af Syberia 2, så kan vi anbefale disse:

http://www.justadventure.com/reviews/Syberia2/Syberia2.shtm

http://www.adventuregamers.com/display.php?id=363

http://fourfatchicks.com/Reviews/Syberia_II/Syberia_II.shtml


Info
HardwareTidende er en omfattende guide til optimal afvikling af computerspil på PC. Dette kræver viden om hardware såsom grafikkort, cpu'er, ram og meget mere. Du kan læse mere om konceptet bag HardwareTidende her:

Om os

Hardwaretidende bliver kun opdateret, når der sker noget nyt og interessant. Skriv endelig til os, hvis der er noget, vi har overset; nyheder modtages gerne.



Startside
Lad HardwareTidende blive din startside: Klik her

Eller hvis du kun vil tilføje os til dine foretrukne: Klik her

Copyleft © 2000-2004 HardwareTidende