Information om PC hardware
find
sidste nyt søg arkiv statistik om os
Emner
Andet (50)
Bundkort (83)
Emulator (38)
Grafikkort (277)
Harddisk (19)
Køling (18)
Processorer (128)
RAM (25)
Software (86)

Links
Drivere
Emulator
Hardware
Spil
Download

Kommentarer
Lukning af HardwareTidende (stand-by på ubestemt tid) (341)
(2004-11-30 23:59:59)

Half-Life 2 - årets spil 2004 (100)
(2004-11-30 23:58:49)

Specifikationer på ATi Radeon R480 (Radeon X850) (39)
(2004-11-30 23:15:03)

Betydning af ramtimings, FSB og taktfrekvenser (64)
(2004-11-30 22:54:53)

The Elder Scrolls IV: Oblivion - tidlige billeder fra fortsættelsen til Morrowind (33)
(2004-11-30 22:51:58)

Hovedtelefoner med surround sound - introduktion og test (221)
(2004-11-30 21:03:22)

Test af 45 cpukølere til Athlon XP (socket A/462) (56)
(2004-11-30 20:33:15)

Bundkort til Athlon 64 - ATi Radeon Xpress 200 mod Nvidia nForce4 Ultra og VIA K8T800 Pro (21)
(2004-11-30 19:38:15)

Omfattende test af Athlon 64 cpu'er til socket 939 (120)
(2004-11-30 19:30:02)

Test af 5 bundkort til socket 939 (nForce3 Ultra mod K8T800 Pro) (90)
(2004-11-30 19:23:37)

DOOM3 på GeForce3 (15)
(2004-11-30 17:38:17)

Maj 2000 grafikkort-test (2)
(2004-11-30 15:23:46)

Guide til LCD-skærme (fladskærme) (290)
(2004-11-30 00:46:39)

Støjmålinger på 6 mellemklasse og high-end grafikkort (54)
(2004-11-30 00:01:19)

Test af stort antal grafikkort i 1600x1200 (juni 2004) (76)
(2004-11-29 18:35:19)

Ekstrem ydelse med grafikkort - første resultater med Nvidia SLI (95)
(2004-11-29 15:36:13)

Athlon 64 4000+ og Athlon 64 FX-55 mod Intels hurtigste cpu'er (56)
(2004-11-28 15:10:20)

Drivere til ATi grafikkort - Catalyst 4,8 mod 4,7 (44)
(2004-11-27 00:37:49)

Test af 12 forskellige bundkort med i925X eller i915 chipsæt - hvilke er bedst? (28)
(2004-11-25 22:22:53)

Test af ydelse i Half-life 2: High-end grafikkort og cpu'er (79)
(2004-11-25 22:21:44)


Triplex Xabre 400 (SIS334) - svindel med softwareopsætning?
Grafikkort af Webmaster Wednesday den 28 August 2002 kl. 20:40 [ Grafikkort ]
The Tech Report har verificeret resultater fra XBitLabs, der omhandler, at Xabre 400 benytter billedkvalitet end grafikkort fra ATi og Nvidia. Dette gør naturligvis, at Xabre 400 umiddelbart virker som et meget hurtigt grafikkort. I denne artikel kigger vi nærmere på, hvor hurtig Xabre 400 bliver, når dette grafikkort tvinges til at anvende samme billedkvalitet som grafikkort fra ATi og Nvidia (og dette er ej læsning for Xabre 400-tilhængere med svage nerver).

Men vi kan jo lige eksemplificere problemet. Sådan ser Serious Sam 2 normalt ud på ATi og Nvidia grafikkort:


Kilde: http://www.xbitlabs.com/video/xabre400/

Og sådan ser samme spil ud med Xabre 400:


Kilde: http://www.xbitlabs.com/video/xabre400/

Bemærk især, hvor elendigt fliserne er renderet på Xabre 400. Dette skyldes, at Xabre 400 automatisk benytter meget ringere tekturopløsning/kvalitet end grafikkort fra Nvidia og ATi. Xabre 400 kan dog tvinges til at anvende samme billedkvalitet som ATi og Nvidia ved at ændre softwareopsætning i Windows registreringsdatabasen (se guide til dette hos XBitLabs og The Tech Report). Dvs. at Xabre 400 automatisk ankommer med "turbo mode = 3"-opsætning, som ikke kan ændres, medmindre du ved præcist, hvilke data i registreringsdatabasen, som skal ændres (og hvilke data fortæller hverken SIS og Triplex dig). Ved at ændre softwareopsætning fra "turbo mode = 3" til "turbo mode = 0" opnåes samme billedkvalitet, som hos ATi og Nvidia grafikkort. Vi har i det følgende valgt at sammenligne Xabre 400 med "turbo mode = 0" med grafikkort fra ATi og Nvidia, så vi for første gang kan sammenligne æbler med æbler. Bemærk, at The Tech Report anvendte P4 2,26 GHz og i845E bundkort, mens XBitLabs anvendte Athlon XP 2000+ på KT266A bundkort. Vi kommenterer udelukkende testresultater i 1024x768x32-opløsning:

SERIOUS SAM - THE SECOND ENCOUNTER


Kilde: http://www.xbitlabs.com/video/xabre400/

Radeon 8500LE er her 22% og 50% hurtigere end hhv. GeForce3 Ti 200 og Xabre 400. At Radeon 8500LE vinder stort skyldes dog især, at ATi ikke anvender anisotropisk filtrering på hele skærmbilledet ligesom Nvidia (i Quality anvender Serious Sam 2 anisotropisk filtrering). Her er, hvad the Tech Report fandt:


Kilde: http://tech-report.com/reviews/2002q3/sis-xabre/index.x?pg=1

Her vinder Radeon 9000 med 17% og 86% i forhold til hhv. GeForce4 Ti 4200 128MB og Xabre 400. Så Xabre taber helt pusten, hvis dette grafikkort skal klare samme opgaver som øvrige grafikkort. Selv GeForce4 MX 440 er meget hurtigere. Ovenstående test i "The Grand Cathedral" er dog en ekstremt cpu-afhængig test (sandsynligvis derfor at Radeon 9000 har fordel, da Radeon 9000 kan klare flere polygoner, men har dårligere fillrate, end Radeon 8500), lad os se, hvordan det går andre test:

QUAKE3 ARENA


Kilde: http://www.xbitlabs.com/video/xabre400/

Radeon 8500LE vinder atter og er denne gang 153% hurtigere end Xabre 400 og 13% hurtigere end GeForce3 Ti 200. Så det er klart, at Xabre 400 faldet helt til jorden, når dette grafikkort tvinges til at anvende de indstillinger, som er standard for andre grafikkort. Se også her:


Kilde: http://tech-report.com/reviews/2002q3/sis-xabre/index.x?pg=1

GeForce4 Ti 4200 er hele 140% hurtigere end Xabre 400 og Radeon 8500 vinder her over Radeon 9000. Vi fortsætter med Dungeon Siege:

DUNGEON SIEGE


Kilde: http://www.xbitlabs.com/video/xabre400/

GeForce3 Ti 200 napper her lystigt igennem og er 36% hurtigere end Xabre 400. Radeon 8500LE er her 10% hurtigere end Xabre 400. Xabre 400 mister ej meget ved at vælge turbo mode 0 frem for 3 i denne test, hvilket med stor sandsynlighed skyldes, at Dungeon Siege først og fremmest kræver kraftig cpu. Men hvad med Jedi Outcast?

JEDI KNIGHT 2 - JEDI OUTCAST


Kilde: http://tech-report.com/reviews/2002q3/sis-xabre/index.x?pg=1

Atter er der ikke meget at klappe af i Xabre 400 lejren, Radeon 8500 og GeForce4 Ti 4200 128MB er hhv. 100% og 80% hurtigere (og et eller andet gik vist helt galt med GeForce4 Ti 4200 64MB). Radeon 8500 er her milevidt foran Radeon 9000. Lad os i det følgende kigge nærmere på ægte DirectX8.1-spil (Xabre 400 understøtter jo teoretisk set DX8 fuldt ud, selv om Xabre 400 ikke er udstyret med hardware vertex shader, men benytter software vertex shader):

COMANCHE 4


Kilde: http://tech-report.com/reviews/2002q3/sis-xabre/index.x?pg=1

Selv ikke Radeon 7500 kan Xabre 400 hamle op med og GeForce4 Ti 4200 128MB er 65% hurtigere. Radeon 8500 er over 10% hurtigere end Radeon 9000.

KONKLUSION

Det er desværre ikke altid, at producenterne husker at oplyse alle relevante detaljer. Selvfølgelig kan man argumentere, at SIS/Triplex ikke har snydt ved at anvende langt ringere billedkvalitet (hvilket giver meget hurtigere ydelse) end øvrige konkurrenter, men at SIS/Triplex blot har anvendt helt andre indstillinger uden at fortælle dette til nogen. Dette gør naturligvis, at vi kun kan sammenligne Xabre 400 med grafikkort fra ATi og Nvidia ved at aktivere "turbo mode = 0", og som ovenstående resultater viser, så har denne indstilling grelle konsekvenser for Xabre 400-ydelse. Xabre 400 bliver med den billedkvalitet, som andre grafikkort anvender som standard, ca. halvt så hurtigt som Radeon 8500LE eller GeForce4 Ti 4200. Vi kan jo slutte af med et par hårde ord fra The Tech Report:

"The Xabre 400 occasionally performs very well with TexTurbo set to 3, but if you're at all concerned with image quality, you'd do well to just ignore those results. Performance with TexTurbo at 0 is ugly—as ugly as texture quality with TexTurbo set to 3—and the Xabre 400 is consistently the slowest DirectX 8.1-compatible card. Against ATI's Radeon 9000 Pro, the Xabre 400's closest competitor in terms of price and features, the Xabre is outclassed in every department... SiS is playing games with texture quality—don't let them pull a fast one on you."
Kilde: http://tech-report.com/reviews/2002q3/sis-xabre/index.x?pg=1




Kristian skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 21:19: [ svar | nyeste ]
Hvorfor er Tridents XP4 T1/2/3 ikke omtalt på hardwaretidende?

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1681&p=7



Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:13: [ svar | nyeste ]
Fordi aktuelle testresultater næppe er repræsentative, og da disse grafikkort virker middelmådige. Tidlige resultater og rygter om kommende grafikkort gider vi normalt kun bruge tid på, såfremt det gælder absolut high-end grafikkort. High-end hardware har første prioritet her på sitet, og det er ikke tilfældigt, at vi har som slogan "Information om verdens bedste PC Hardware". Men derfor kan det selvfølgelig være, såfremt XP4-familien sluttelig imponerer meget, at vi bringer særskilt artikel herom. Og testresultater i 800x600, jf. Anandtech, kan vi da slet ikke bruge til noget - grafikkort skal testes i meget højere opløsninger.


Asbjørn Riis skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 21:22: [ svar | nyeste ]
FUSK i første klasse :D det virker da lidt svindlet... Når hvordan kan det været at GF-4ti4200 kører langsomere med 128Mbram end med 64Mbram??? ...jeg forstår det ik, det var også sådan med GF-3, med ekstre mange ram får de hele tiden ringere resultat i tests. MVH MIG


Kristian Espensen skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 21:35: [ svar | nyeste ]
Det skyldes at ti4200 med 64 mb ram kører ramhastighed på 500 mz, mens udgaven med 128 mb ram kører ved 444 mhz. I Jedi Knight er der i øvrigt noget galt med testresultatet for ti4200 med 64 mb ram: Det kommer ind på en sidste plads, men burde snarere ligge i top 3.


Asbjørn Riis skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 21:23: [ svar | nyeste ]
...Når = (Nåh) hvordan kan det være......


S-H. skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 21:33: [ svar | nyeste ]
# Asbjørn Riis

Hej

Grunden til at 64mb version er hurtigere ind 128Mb version, er at rammene på 64 version er hurtigere ( køre med flere Mhz )

Jeg mener de køre med.

64 = 500Mhz

128 = 550Mhz.

Men som mange andre også siger, så vil den med 128mb være bedre til de nye spil, fordi de nye spil bedre kan udnytte de ekstra 64mb ram.



Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:05: [ svar | nyeste ]
Normalt benytte GeForce4 Ti 4200 444 MHz ram (generelt 4 ns.), mens enkelte Ti 4200 (f.eks. Asus Deluxe) er udkommet med 3,3 ns ram, som er sat til 550 MHz.


S-H. skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:57: [ svar | nyeste ]
oki Rune

Det er ikke til at huske, alle de forskellige Mhz på alle de kort i dag :-)

ER her nogle, som lige kan sige/har hørt hvilket gf4 ti4400 som skulle, være RIGTIG GOD til at overclock, også selvom DET LAMER HELT VILD, og prisen ikke ligger helt oppe i toppen.



Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 23:05: [ svar | nyeste ]
Tja, normalt ankommer Ti 4400 med 3,6 ns. ram, mens Ti 4600 benytter 2,8 ns. ram. Men prøv evt. at undersøge, hvilken ram, der sidder på Asus Ti 4400 Deluxe (den burde forhåbentlig være mindst lige så god som 3,3 ns. på Ti 4200 Deluxe). Ellers burde Asus Ti 4200 Deluxe give god mulighed for 300 MHz GPU og 610-620 MHz ram. Og det smager vel også lidt af fugl :-)


Asbjørns Riis'es datter skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:21: [ svar | nyeste ]
Hvor hurtigt kommer Rammene til at kører på Nvida's NV30 grafikkort og hvor mange er der af dem ????? MVH. MIG...bare rolig det er stadig mig, jeg har bare mange navne :D


Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:24: [ svar | nyeste ]
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/08/05/2538948

Husk også at læse kommentarerne :-)


Kristian Espensen skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:25: [ svar | nyeste ]
Det var vi enige om :-)


Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:50: [ svar | nyeste ]
Ja, jeg må øve mig i at svare hurtigere, du fik mig næsten :-)


Kristian Espensen skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:24: [ svar | nyeste ]
se her: http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/08/05/2538948



Locudo skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:38: [ svar | nyeste ]
Har det nogle betydning hvilken driver man bruger.

Locudo



Rune skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 22:49: [ svar | nyeste ]
Næppe, XBitLabs udkom for lang tid siden med deres review, mens The Tech Report udkom i denne uge (og anvendte nyeste drivere). Derfor turde vi først nu kombinere iagttagelser fra XBitLabs og Tech Report - mange reviews af Xabre 400 er desværre udkommet helt uden, at diverse anmeldere fattede, at der var noget helt galt med billedkvaliteten hos Xabre 400.


Kristian Espensen skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 23:53: [ svar | nyeste ]
Ja, man kunne have nogle anmeldere mistænkt for at smide kortet i, starte de respektive benchmark programmer og sætte sig til rette foran fjerneren med en kold bajer og en stor portion popcorn. De to billeder viser i hvert fald stor forskel i billedkvaliteten, men det kan måske være svært at se, hvis man ikke har de to billeder ved siden af hinanden. Det er godt nok uheldigt for SiS, de har mistet meget troværdighed på denne "issue", i hvert fald hos mig.


Locudo skrev Wednesday den 28 August 2002 kl. 23:13: [ svar | nyeste ]
Nu køre jeg jeg win2k og har ikke det 3Dwizard program inde, men jeg kan alså ikke finde en mappe der hedder Video i regedit, når jeg følger denne sti:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video\{4EF3E084-AFC7-4AE5-9AB3-EB7231C834D8}\0000
Vil det sige at jeg ikke køre i turbo mode eller skal jeg kigge i en anden mappe, lidt hjælp tak.

Locudo



Rune skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 11:09: [ svar | nyeste ]
Har du undersøgt anvisninger fra både The Tech Report og XBitLabs? Hvis du intet har modificeret, benytter du med stor sandsynlighed Turbo mode = 3.


Locudo skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 11:20: [ svar | nyeste ]
Jammen jeg kan alså ikke finde den mappe jeg skal rette når jeg er inde i regedit i mappen Control skulle der være en mappe der hedder video men det er der ikke, har også kigget i andre mapper, så er det jeg tænker på om det kan være fordi jeg ikke har det 3D Wizard program inde, men jeg synes at mit 3D ser lige så godt ud som da jeg hade mit Radeon8500 LE kort og jeg køre som sagt windows 2000.

Locudo



Rune skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 13:44: [ svar | nyeste ]
Placeringer af indstillinger for TexTurboMode:

[The Tech Report]
\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video\{9396991D-4B21-9DCB-EFA46829E612}\0000

[XBitLabs]
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video\{4EF3E084-AFC7-4AE5-9AB3-EB7231C834D8}\0000

Som du kan se, så refererer de til forskellige steder i registreringsdatabasen, men prøv i stedet blot at søge på TexTurboMode - dette ord burde ikke stå ret mange steder i din registreringsdatabase.


Locudo skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 14:16: [ svar | nyeste ]
Ok nu fandt jeg det, men det lå et helt andet sted og den køre Turbo mode 3, men jeg synes at mit 3D ser godt ud vil lige prøve at tjekke det igen.

Locudo



Rune skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 14:45: [ svar | nyeste ]
Forskellen i teksturkvalitet minder mig lidt om at benytte "High" eller "Very High" i f.eks. Jedi Outcast, dvs. mange bemærker ikke forkellen. Men jeg gør - se også Tech Reports artikel med billederne fra Max Payne og læg mærke til halskæden. Og i disse tider, hvor mange vurderer billedkvalitet meget højt, virker Xabre 400 derfor som en stor skuffelse.


80.62.18.164 skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 16:43: [ svar | nyeste ]
Nu står der Triplex i overskriften, har det nogen betydning? Solteks kort har vel det samme problem?


Rune skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 16:56: [ svar | nyeste ]
Ja, driverne leveres af SIS og gælder alle SIS334-grafikkort. Medmindre Soltek selv har foretaget justeringer :-)


Locudo skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 17:32: [ svar | nyeste ]
Jeg har nu prøvet at sætte det i Turbo mode 1 og gik fra 6670 til 6548 i 3D mark2001, prøvet også RTCW i 1600x1200 med maks settings fik 52,7 fps før 62,2fps i 1280x1024 fik jeg 5fps mindre, men jeg synes ikke rigtig at kunne se meget forskel, synes faktis der var god kvalitet i 3D før, så jeg sætter den nok tilbage, for at køre i Turbo mode 3 igen, men vil lige prøve flere spil.

Locudo



Rune skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 17:49: [ svar | nyeste ]
Pointen er jo heller ikke, at der er vanvittig stor forskel mht. kvalitet i alle spil, men at Xabre 400 som standard benytter ringere kvalitet end andre grafikkort. Om din teksturindstilling er sat til 2 eller 3 i Q3A kan også til tider være svært at bemærke, men ydelsen er væsentlig bedre med lavere indstillinger. Pointen må være, at hvis Xabre 400 vil måle sig med andre grafikkort, må vi naturligvis kræve, at Xabre 400 anvender tilsvarende indstillinger (uanset om effekten af disse indstillinger umiddelbart bemærkes).


Locudo skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 18:16: [ svar | nyeste ]
Ja det har du helt ret i, håber at der kommer nye diver der gør det køre lidt bedre.

Locudo



flywheel skrev Thursday den 29 August 2002 kl. 23:15: [ svar | nyeste ]
Rune .... hurtigt er ikke altid bedst, dvs at siden burde nærmere have sloganet "Information om verdens hurtigste PC Hardware" fremfor "Information om verdens bedste PC Hardware". Det grafikkort der spytter 60FPS ud er ikke altid automatisk dårligere end det der spytter 100FPS ud, det afhænger af det pågældende korts featuresæt og især af den opgave som kortet skal udføre.


Rune skrev Friday den 30 August 2002 kl. 11:02: [ svar | nyeste ]
Naturligvis, derfor prøver vi normalt også at undersøge ydelse under ensartede betingelser, også gerne under særligt krævende betingelser mht. billedkvalitet. Hvis vi kun fokuserede på hastighed, havde vi slet ikke gidet skrive ovenstående artikel (så havde det jo været helt i orden, at Xabre 400 benyttede turbo mode = 3 frem for 0).


Night skrev Friday den 30 August 2002 kl. 21:12: [ svar | nyeste ]
asso, de har jo ikke løjet for nogen som helst.

De siger det er mindst lige så hurtigt og billigere end Geforce 4 Ti kortene. Hvilket jo ikke er løgn? At de så ikke fortæller resten af historien færdig er ikke svindel.

Har i aldrig lagt mærke til, at på hver evig eneste hardware pakke, står der at det er så vildt, og det er det hurtigste osv. osv. osv.

Det er jo blot en form for at sælge deres produkt. Ingen producenter skriver at deres hardware er langsommere end andre konkurenter, at billed-kvalitet er ringere i forhold til andre grafikkort. Så får de jo aldrig solgt noget.

Foruden det, er der *for det meste* 14 dages returret på alle hardware dele købt i Danmark.



uhu skrev Friday den 30 August 2002 kl. 21:23: [ svar | nyeste ]
Jeg vil gerne sælge dig en brugt bil ;o)


Jan Tams skrev Sunday den 01 September 2002 kl. 12:05: [ svar | nyeste ]
Jammen...se lige hvad omega-drives drivere har gjort ved nVidia-kortene...De er blevet meget langsommere, men ser nu ligeså godt ud som f.eks. ATi's og Matrox billedkvalietet. Hastigheden er faldet på nVidia-kortene..... Men fuck'det det ser godt ud.... Der er drivere og screenshots på www.omegacorner.com Jeg kunne efter dette, godt tænke mig at se en test mellem nVidia Ti4200 og et ATi 8500...kunne være skægt og se hvad der er bedst, når billedkvaliten er sat på maximalt


Rune skrev Monday den 02 September 2002 kl. 12:17: [ svar | nyeste ]
Bemærk dog, at Nvidia altid anvender meget mere krævende indstillinger end ATi mht. anisotropisk filtrering, dvs. ATi anvender kun anisotropisk filtrering på udvalgte billedelementer, mens Nvidia anvender anisotropisk filtrering på hele skærmbilledet. Derfor sammenligner vi bestemt ikke på ensartet grundlag, såfremt vi sammenligner Nvidia og ATi grafikkort med aktiveret anisotropisk filtrering. Og derfor fremstår ATi grafikkort generelt som meget hurtigere end Nvidia grafikkort, når anisotropisk filtrering anvendes (såsom i Serious Sam 2 med Quality indstillinger).


62.243.49.43 skrev Wednesday den 18 September 2002 kl. 18:24: [ svar | nyeste ]
Jeg overvejer stadig at købe Triplex Xabre 400, er det ikke rigtigt at tv out delen er over gennemsnittet?


OJ skrev Tuesday den 24 September 2002 kl. 04:09: [ svar | nyeste ]
Til 62.243.49.43 : Jo, Xabres TV Out er god og jeg har overvejet at købe dette kort af samme grund. Ender nu nok med at købe et ATI 9000 Pro, som ikke er så meget dyrere og har flot 2D og TV Out. Desuden er de bedre til spil!



Rune skrev Thursday den 07 November 2002 kl. 20:34: [ svar | nyeste ]
Digit-Life har kigget nærmere på SIS-baserede grafikkort (Xabre400/600), læs mere her:

http://www.digit-life.com/articles2/xabre/xabre1.html


Info
HardwareTidende er en omfattende guide til optimal afvikling af computerspil på PC. Dette kræver viden om hardware såsom grafikkort, cpu'er, ram og meget mere. Du kan læse mere om konceptet bag HardwareTidende her:

Om os

Hardwaretidende bliver kun opdateret, når der sker noget nyt og interessant. Skriv endelig til os, hvis der er noget, vi har overset; nyheder modtages gerne.



Startside
Lad HardwareTidende blive din startside: Klik her

Eller hvis du kun vil tilføje os til dine foretrukne: Klik her

Copyleft © 2000-2004 HardwareTidende